søndag 8. juni 2008

Hemmelig venn og bloggbesøk

I fjor meldte jeg meg på hemmeligvenn-opplegg på HF. Dette er den tredje (?) pakken i rekke på 4. Min er sendt avgårde, og jeg har mottatt.
Denne gang var det Irenesol som sendte meg gave.
Hintet hennes var "Ronnypøbel og grønn blogg" *flirer*
Jeg tog'an med en gang, Irene!
Men, altså, her er gaven: 4 nøster deilig MISTI fra DSA i sart rosa farge.
Søte små knapper som garantert ender opp på en eller annen greie til vesletulla, muligens den hekla jakka jeg holder på med.
Litt bånd, grønn te og en søt notisblokk kommer godt med.
Tusen takk, Irene!



For en tid tilbake vimset jeg inn på diverse blogger, for å oppdatere meg om hva alle dere damene har holdt på med i vinter. MarieFriis og De Små Stingene I Livet var en av bloggene jeg
la igjen en hilsen i. Det resulterte i at jeg vant denne fine nåleputa. Den står ved siden av symaskinen på det nye stellerommet.
Thank You!


Nyt sola så lenge den varer!

Ingen kommentarer: