søndag 18. januar 2009

Trekning og stor jente!

Takk for alle kommentarer!
Jammen moro å se at mange "ukjente" har lagt igjen kommentar!
Og vi har foretatt en trekning.
Ungene fikk trekke hver sin lapp.
Guttungen trakk først. Det ble kommentar nr 12.
Vibecke
Deretter trakk storetulla. Det ble nr 45.
MarianneG
En gave i posten vil dukke opp etterhvert! :-)

Må bare legge inn et lite bilde av den driftige lille frøkna vår nå.
Hun krabber rundt, og reiser seg overalt hvor hun kommer til.
Å reise seg ved lekekassa, tømme den for leker, og deretter prøve å komme oppi den selv etterpå er det morsomste som finnes. Hihi.
Dette er en fantastisk fin tid!
Det er bare sååå trist å tenke på at det er siste gang vi får oppleve det. Vil ikke gå glipp av et eneste lite sekund:-)
Hun er blitt 8,3 kg, og 68,5 cm lang.
Stor jente altså!

Det går i ullkær for tiden, fra innerst til ytterst.
Og mer ull er på pinnene!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer til vinnerne. Nydelig tulle. jammen vokser hun fort nå!

amylin sa...

Søte tulla! Søt jakke og hals du har strikket, også. Ha en kreativ uke.

Daria sa...

for en herlig liten nurk du har,og ull er gull!!!

Vibecke sa...

Næææh!!???!?!?! Jeg vinner jo bare på tivoli når det er "vinst varje gång"!!Pleier ikke ha flaks ved trekninger..
Så moro!!! :))) Jeg ropte nettopp ut til mannen: "Jeg vant - jeg vant!!" Han skjønte mindre ;)
Så fint tulla står der ved kassa si da. Vi går en travel tid i møte! Det er sikkert og visst.

Hobbymegher sa...

Så skjønn tulle!
Er enig i at ullklær er deilige.. Strikke genseren under her ble kjempefin! Fikk lyst på jordbær- , vanilje- og sjokoladeis av fargene, hehe!
:0)

Knitgirl sa...

Hun er nydelig, veslejenta deres...Og tiden går jo så fort som du vet...Ha en fin uke!

Anonym sa...

Heldige vinnere og stor og flott tulle. Hun er sååå søt, og det er verd og få med seg hvert sekund. Jeg pleier å ønske at man kunne gjemme øyeblikkene på en boks, for så å ta de fram igjen når man måtte ønske ;)

Anonym sa...

Så artig bilde av lille snuppa :) Nå går det unna, det er så artig å se hvor flink hun er :)

Akvarella sa...

Hallo.
Fordi jeg setter pris på dine kommentarer, har jeg noe til deg i bloggen min.
Ha en fin uke.

Anonym sa...

Travel og fin tid dette her ja. Kjenner meg igjen i følelsen av at det må nytes siden det er siste gang. Rart det der. Neste gang blir det barnebarn liksom....

Flott liten tulle i ull. :o)

Anonym sa...

Tusen takk for flott gave.
Klem fra M