onsdag 2. februar 2011

15-16-17

Luer til jentungen og guttungen.
Strikket i Nepal fra drops, et helt herlig garn, absolutt noe jeg kommer til å bruke igjen.
Utgangspunktet er lue med sirkler fra Aog C sitt luehefte, med litt forandringer.
Annerledes felling, annet garn og annet maskeforhold.
De har fått nye favorittluer på skolen (nisseluene er hjemmeluer..)
Siden jeg var så godt i gang med Drops-garnet, ble det en helt enkel lue i eskimo.
Luegalskapen fortsetter, og en ny lue er snart ferdig. Men, da tror jeg at jeg må ha en liten pause. Skal jo ikke være ferdig før i november:-)

9 kommentarer:

cashmereandcamera sa...

Sååå hærlig de luen var!!! Hvor fant du oppskrift på dem? Blir ikke så mye hobbysyssel her om dagen, for jeg skyter...bilder;). Og koser meg så masse!

Fortsatt finfin uke til deg!

Monstermønster sa...

Så fine til barn! Jeg har heftet, og eldstemann mangler lue... så muligens det dukker opp en her også?

Elins Strikkeri sa...

Så fine og gøye luer du har strikka:))

lise sa...

Fine luer! Jeg har kjøpt lueheftet jeg også, og denne modellen kommer høyt opp på listen.

Husfruen sa...

Så mange fin luer du har strikket.
Jeg holer på å strikk enøtteliten genser i Nepal, deilig garn ja

Elisabeth sa...

Det ble fine sirkelluer hos deg også! Herlige farger til ungene :)

LivM sa...

Supre luer og jammen har det blitt noen eksemplarer! Lykke til videre!

siwi sa...

Så fine luer, må vist skaffe meg oppskriftsheftet jeg og, for disse var super kjekke!

AnnetteK sa...

Flotte luer du har strikket, igjen :)
Her går det litt tregt med strikkinga, men plutselig så løsner det nok igjen :)